الجمعة، 29 أبريل 2022

Sunt un mic copil // NAE CRISTIAN

 Sunt un mic copil

Vreau să am un cer senin,
Nu vreau lacrimi nici suspin.
Să mă joc, să fac ce-mi place,
Vreau să fie-n lume pace.
Pe cer vreau doar păsărele,
Noaptea străluciri de stele.
Nu vreau oameni reci și goi,
Vreau doar pace nu război.
Sunt un mic copil
Ce crede-n viitor.
Sunt vegheat d-un înger păzitor.
Sunt un mic copil
Și vreau un viitor.
Sus eu am un înger păzitor.
Oameni buni ce vă doriți?
Să trăiți sau să muriți.
Topiți arme ucigașe,
Nu mai distrugeți orașe.
Voi lăsați-mi lumea mea,
Nu vă mai jucați cu ea.
Lăsați copiii să joace,
Într-o lume doar cu pace.
Sunt un mic copil
Și cred în viitor.
Sunt vegheat d-un înger păzitor.
Sunt doar un copil
Și vreau un viitor.
Sus eu am un înger păzitor.
3. Oameni, suflete sărace,
Eu vreau ca să cresc în pace.
Pe cer păsărea să zboare,
Nu rachete nucleare.
Construiți poduri înalte,
Peste munți și peste ape.
Nu fiți de iubire goi,
Vreau doar pace nu război.
Sunt un mic copil
Și cred în viitor.
Sunt vegheat d-un înger păzitor.
Sunt doar un copil
Și vreau un viitor.
Sus eu am un înger păzitor.P
Drepturile rezervate de autor
Sursa foto - Internet
NAE CRISTIAN
BUDEȘTI - ROMÂNIA 29 04 2022

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق