الأربعاء، 17 أبريل 2024

لحظه غنوه من كلمات السيد الشهاوى

 لحظه 

      وحياتك وstop 

                   غنوه من كلمات 

                      الشاعر 

               السيد الشهاوى 


من فضلك لحظه وستوب

 قبل ما ادوب في هواك ياحبيبي 

والقاني غرقان وباطب 

انا  اصلا في هوايا اناني

 ماعرفش ابقي الحب التاني 

قول  كده يعني ذي فريك 

ما اقبلشي ويايا شريك 

        $$$$$$

   حبيبي ياللي انت القمر

 والناس نجوم حواليك 

ياللي انت احلى قدر 

العمر كله وهبته ليك 

روح وتعالي وخاصم وابعد 

 وادلع في هواك واتبغدد 

بس ان حنيت يوم لغرامي

وجيت ترسى علي شطي ونويت ياريتك تفهم بس ياريت 

 انا مقدرش ابقى ترانزيت

 انا عمري ماكنت ترانزيت  

$$$$$$$

   وحياتك لحظه وستوب

 قبل ما تيجي تقول حبيتك 

 اعرف قبله معني الحب 

لما تشوف روحك في مرايتك احلي كتير من كل النااس 

انت وبس وشايف غيرك

 لا قلوب ليهم ولا احساس 

وجمالك ياخدك وغرورك 

وتعشق روحك انت وبس 

والحب عمره ما كان كده 

دا الحب احلي من كده 

الحب رقه واحساس 

$$$$$$

اصحي بقي يا حبيبي وفوق واعرف قبله معني الشوق 

الحب مش بس امتلاك 

ولا اشوفك امير وملاك 

الحب دفا في عز البرد 

 ولو غبت عنك لحظه 

 تبعت تسال وتود 

الحب امان وعد وعهد 

لما تحس بدقات قلبك 

باتهز كيانك

 تاخدك من وقتك 

من روحك 

وتطير بيك كده فوق احلامك

 ساعتها تعرف معني الحب 

وادوب انا في هواك واطب 

انت صحيح  فارس وجميل 

 وانا مصري..... انا ابن النيل

لما باحب    ..... باحب بجد

واعرف  ازاي  اصون العهد 


            غنوه من كلماتي 

          السيد الشهاوى



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق