السبت، 22 يوليو 2023

DOI OCHI VERZI..NAE CRISTIAN

 DOI OCHI VERZI

Țăran la plug cu ai săi boi,
Prășea un lan de păpușoi.
La prânz din hrana lui mi-a dat,
Și despre el multe-am aflat.
Că a avut mare palat,
Atunci uimit l-am întrebat.
-Ce te-a făcut ca să te pierzi,
El a răspuns: ,,Doar doi ochi verzi
Țăranul a muncit din greu,
Uitat a fost de Dumnezeu.
Într-un târziu bolnav mintal,
L-am întâlnit într-un spital.
Eu îl știam arând la plug,
Ținând în frâu boii la jug.
Uimit atunci l-am întrebat,
Ce soartă oare te-a schimbat?
El a răspuns cu ochii plânși,
Plămânii-n mine sunt aprinși.
În viață totul poți să pierzi,
Pentru doi ochi frumoși și verzi.
Și mai târziu la cimitir,
Când omul a murit în chin.
Puteai în lacrimi să te pierzi,
A ochiilor frumoși și verzi.

NAE CRISTIAN
BUDEȘTI 22 07 2021

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق