الخميس، 2 سبتمبر 2021

Am vrut să cumpăr fericire // NAE CRISTIAN

 Am vrut să cumpăr fericire

În prăvălia bucuriei,
Intrai să cumpăr fericire.
Mă adresai frumos Măriei,
Cu oarecare rătăcire.
-Doamna Maria! Vreau și eu,
Dar te rog scrie pe hârtie.
În buzunare n-am un leu,
Te rog., să-mi dai pe datorie.
Nu cer prea mult, doar un mic gram,
Din fericire să servesc.
Nu vreau să-mi vinzi la kilogram,
Doar cu puțin mă mulțumesc.
-Tu vrei să cumperi fericire,
Dar n-ai un sfanț în buzunar?
Și fără bani, nu-mi stă în fire,
Să dau pe datorie-i clar!
Când tu ai bani, nu vi la mine,
Intri-n dugheana de tristețe.
Și ieși cu pachețele pline,
De: amar, mâhnire și regrete.
- Doamna Maria! Când am bani,
Cumpăr necaz fără zgârcire.
Căci știu o vorbă de mulți ani,
Cu bani… nu cumperi fericire.
NAE CRISTIAN
BUDEȘTI 22 01 2021
Peut être une image de 1 personne et position debout

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق