السبت، 20 أغسطس 2022

MAREA// NAE CRISTIAN

 MAREA 


Mă reântorc la tine mare,

Să privesc cât ești de vastă.

Să-ți văd sclipirea sub soare,

Valul lovind țărmu-n coastă.


Privesc și-ți văd începutul,

Dar niciodată și sfârșitul.

Eu nu îți cunosc trecutul

Dar nu îmi sătur privitul.


Cu tine mă liniștesc,

Cand tu mă prinzi de picior.

Umpli golul sufletesc,

La-și pace-n interior.


Parcă mă speli de păcate

Și parcă am fi surori.

Apele îți sunt sărate,

Vorbim noaptea până-n zori.


Tu clipocești cu mine,

Suntem fără de secrete.

Totul va fi amintire

Și frumoase dragi regrete.


Fac cu tine poză azi,

Ca două bune surori.

Crești și imediat scazi,

De un infinit de ori.


Drepturile rezervste de autor 

Sursa foto - Internet

NAE CRISTIAN

BUDEȘTI-ROMÂNIA17 08 2019



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق